dinsdag 5 november 2013

De Mango en de Diepe plas.

Vanochtend reed ik door Hoogvliet en vlak voor ik het gaderingviaduct oprij maak ik een bocht. In die bocht lag een plas, die lag er gisteren al en met de open ligfiets leek het niet zó diep te zijn. Fout gedacht want ik rij met een vaartje de plas in en een grote sloot water wordt via de voetengaten naar binnen geschept, tot achteraan de fiets vind ik water en ik heb een nat kruis. Een beetje jammer.

De 2e teleursteling komt bij:, jawel: de beneluxtunnel. De lift staat netjes boven maar is niet zo beleefd mij binnen te laten. De deuren blijven dicht.  Ik druk op de knop 'storing melden' en krijg "een ogenblik geduld AUB" te horen en daarna... doodse stilte. Ik druk nog een keer en nu krijg ik niet eens verbinding meer.  Is het nou zo veel gevraagd om werkende liften te hebben?? Van de 4 maanden dat ik in Spijkenisse woon doen de liften het al minstens 2 maanden niet.

Vandaar dus maar wéér door de servicetunnel. 





4 opmerkingen:

  1. ik kreeg ook natte voeten gisteren in een plas die dieper was dan verwacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paar weken geleden dezelfde ervaring. Diverse plassen zonder problemen met een lekker vaartje doorgereden. Vervolgens een plas waar ik ineens het water vanuit de voetgaten op mij af zie komen. Broek nat, jas nat, spetters op mijn gezicht en in het vervolg toch iets bedachtzamer door de plassen rijden.
    André

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brr, da's koud zo'n volle douche die ineens via de voetengaten naar binnenkomt. Een keer meegemaakt, in 0.2 seconde doorweekt van kop tot teen. Een ervaring om niet te vergeten. Kan het iedereen aanraden, vooral 's ochtends vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen